nocna |
rysunek |
dzienna |
2. SYGNALIZACJA DROGOWA |
||
1 |
|
|
§ 3.08 ust. 1: Pojedynczy statek o napędzie mechanicznym lub zestaw pchany, o szerokości do 12 m i długości do 110 m | ||
2 |
||
§ 3.08 ust. 2: Statek o napędzie mechanicznym z drugim światłem masztowym. Oznakowanie obowiązkowe dla statków o długości 110 m | ||
3 |
||
§ 3.08 ust. 3: Statek o nepędzie mechanicznym, który czasowo porusza się ze statkiem udzielającym pomocy holowniczej | ||
4 |
||
§ 3.09 ust. 1: Pierwszy holownik lub statek o napędzie mechanicznym, udzielający czasowo pomocy holowniczej | ||
5 |
||
§ 3.09 ust. 2: Każdy z kilku holowników lub statków o napędzie mechanicznym udzielających czasowo pomocy holowniczej, idących na czele | ||
6 |
||
§ 3.09 ust. 3: Statek holowany | ||
7 |
||
§ 3.09 ust. 3 lit. a: Statek holowany, o długości większej niż 110 m | ||
8 |
||
§ 3.09 ust. 3 lit. b: Statki holowane, połączone burtami | ||
9 |
||
§ 3.09 ust. 4: Statek poruszający się na końcu zestawu holowanego | ||
10 |
||
§ 3.09 ust. 4: Statki połączone burtami na końcu zestawu holowanego | ||
11 |
|
|
§ 3.09 ust.6: Statek holowany pzybywający lub wychodzący bezpośrednio na wody morskie | ||
12 |
|
|
§ 3.10 ust. 1: Zestaw pchany | ||
13 |
|
|
§ 3.10 ust. 1 lit. c (ii): Zestaw pchany, w którym więcej niż dwa statki widoczne są od rufy w całości swojej szerokości | ||
14 |
||
§ 3.10 ust. 2: Zestaw pchany przemieszczający się za statkiem o napędzie mechanicznym, udzielającym czasowo pomocy holowniczej. | ||
15 |
|
|
§ 3.10 ust. 4: Zestaw pchany napędzany przez dwa pchacze połączone burtami | ||
16 |
|
|
§ 3.11 ust. 1: Zestaw sprzężony złożony: z dwóch statków o napędzie mechanicznym | ||
17 |
|
|
§ 3.11 ust. 1: Zestaw sprzężony złożony: ze statku o nepędzie mechanicznym i statku bez napędu mechanicznego | ||
18 |
||
§ 3.11 ust. 2: Zestawy sprzężone przemieszczające się za statkiem o napędzie mechanicznym, udzielającym czasowo pomocy holowniczej | ||
19 |
|
|
§ 3.12: Statek żaglowy | ||
20 |
||
§ 3.12 ust. 3: Statek żaglowy korzystający równocześnie z napędu żaglowego i mechanicznego | ||
21 |
|
|
§ 3.13 ust. 1: Mały statek o napędzie mechanicznym (również gdy holuje małe statki) | ||
22 |
|
|
§ 3.13 ust. 1: Mały statek o napędzie mechanicznym ze światłami burtowymi złączonymi razem lub świecącymi z jednej latarni na dziobie lub w pobliżu dziobu | ||
23 |
|
|
§ 3.13 ust. 1: Mały statek o napędzie mechanicznym; światło masztowe i rufowe zastąpione jasnym bałym światłem widocznym ze wszystkich stron | ||
24 |
|
|
§ 3.13 ust. 2: Mały statek o długości mniejszej niż 7 mm, płynący z prędkością mniejszą niż 10 km/h | ||
25 |
|
|
§ 3.13 ust. 4: Mały statek w zestawie holowanym lub sprzężonym | ||
26 |
|
|
§ 3.13 ust. 5 Mały statek żaglowy | ||
27 |
|
|
§ 3.13 ust. 5: Mały statek żaglowy; światła burtowe i światło rufowe świecące z tej samej latarni umieszczonej na szczycie masztu | ||
28 |
|
|
§ 3.13 ust. 5: Mały statek żaglowy o długości mniejszej niż 7 m pokazujący zwykłe białe światło widoczne ze wszystkich stron; przy zbliżaniu się do innych statków powinien pokazywać drugie zwykłe białe światło | ||
29 |
|
|
§ 3.13 ust. 6: Mały statek bez napędu mechanicznego lub żaglowego | ||
30a |
||
|
30b |
|
§ 3.14 ust. 1: Dodatkowe oznakowanie statku przewożącego niektóre materiały niebezpieczne (palne), określone na podstawie odrębnych przepisów | ||
31a |
||
|
31b |
|
§ 3.14 ust. 2: Dodatkowe oznakowanie statku przewożącego niektóre materiały niebezpieczne (stwarzające zagrożenie dla zdrowia), określone na podstawie odrębnych przepisów | ||
32 |
||
§ 3.14 ust. 3: Dodatkowe oznakowanie statku przewożącego niektóre materiały niebezpieczne (wybuchowe), określone na podstawie odrębnych przepisów | ||
33 |
||
§ 3.14 ust. 4: Dodatkowe oznakowanie zestawu pchanego przewożącego niektóre materiały niebezpieczne, określone na podstawie odrębnych przepisów | ||
34 |
||
§ 3.14 ust. 4: Dodatkowe oznakowanie zestawu sprzężonego przewożącego niektóre materiały niebezpieczne, określone na podstawie odrębnych przepisów | ||
35 |
||
§ 3.14 ust. 5: Dodatkowe oznakowanie zestawu pchanego, pchanego przez dwa pchacze połączone burtami, przewożącego niektóre materiały niebezpieczne, określone na podstawie odrębnych przepisów | ||
|
36 |
|
§ 3.15: Statki, które posiadają zezwolenie na przewóz więcej niż 12 pasażerów, o długości mniejszej niż 20 m | ||
37 |
||
§ 3.16 ust. 1: Prom na uwięzi | ||
38 |
|
|
§ 3.16 ust. 2: Łódź lub główny pływak, podtrzymujące linę promu wahadłowego | ||
39 |
||
§ 3.16 ust. 3: Promy przemieszczające się swobodnie | ||
40 |
||
§ 3.16 ust. 4: Promy przemieszczające się swobodnie, z pierwszeństwem przejścia | ||
|
41 |
|
§ 3.17: Statki z pierwszeństwem przejścia | ||
42a |
||
42b |
|
|
§ 3.18 ust. 1: Statki, które utraciły manewrowość | ||
43 |
|
|
§ 3.19: Scalone materiały pływające i inne obiekty pływające |